תוכנה לניהול סיטונאות

תוכנה לניהול סיטונאות

תוכנת אופטימום פוינט תאפשר לכם לבצע שפע פעולות בצורה החכמה, הטובה והיעילה ביותר.

חברתנו מספקת מענה עבור בתי עסק העוסקים בסיטונאות מתחומים שונים: מזון, קוסמטיקה, חומרי בניין, ריהוט, אביזרים לסלולר ועוד.

בנוסף לכך אנו מבצעים התאמה טכנולוגית בהתאם לצרכי הלקוח ומעניקים ליווי אישי, הדרכה ואפיון בבית העסק.

תוכנה לניהול סיטונאות אופטימום פוינט מבצעת את 15 הפעולות הבאות:

  1. אספקת כרטיס לקוח מפורט אשר כולל ניהול מחירוני לקוחות וניהול אובליגו.
  2. הזמנות לרבות אפשרות לביצוע הזמנה קבועה.
  3. הפקת תעודות משלוח וחשבוניות ואפשרות למזגן בסוף כל חודש.
  4. אפשרות לצפות במחירים מהעבר.
  5. אפשרות לצפות ברווח של תעודת המשלוח או החשבוניות לפני העדכון.
  6. אפשרות להפיק קבלה לרבות אפשרות תשלום באשראי מובנה במערכת.
  7. אפשרות לשלוח מיילים וסמסים ללקוחות.
  8. ניהול קונסיגנציה באופן יעיל ומדויק.
  9. ממשק לסוכני מכירות של החברה, ניהול סוכנים עם אייפדים, לרבות קטלוג פריטים עם תמונות.
  10. תוכנית יעדים ובונוסים לעובדים ולסוכני מכירות.
  11. אפליקציה לביצוע הזמנה ישירה של לקוח מבית העסק. (אפשרות להזמין מהאייפד, המחשב או הסלולרי).
  12. מתן דוחות ואנליטיקה בהתאם לצרכי בעל העסק: דוח עשרת הלקוחות הטובים ביותר, דוח הקנייה הטובה ביותר, דוח הפריט המבוקש והנמכר ביותר, דוחות רווחיות ודוח שאילתת לקוחות חייבים.
  13. העברת פקודות יומן לרואה החשבון לתוכנת הנהלת חשבונות.
  14. ריכוז נתונים לוגיסטיים כלכליים ומנהליים.
  15. שליטה מלאה במידע ותמונת מצב עדכנית בכל זמן נתון.

התוכנה לניהול סיטונאות נותנת לכם את כל הכלים לניהול העסק בצורה חכמה!

רוצים לדעת עוד על האפשרויות לניהול סיטונאות?  פנו אלינו למידע נוסף ונשמח לעזור בכל שאלה.

 

 

 

צור קשר