תוכנה לניהול סיטונאות

תוכנה לניהול סיטונאות

אם אתם בעלי עסק ומעוניינים לנהל את עסקי הסיטונאות שלכם בצורה מסודרת, להקל על עבודתם ולקצור רווחים, נמליץ לכם לפנות אל החברה שלנו ולקבל שירות מקצועי ואמין. באמצעות תוכנה לניהול סיטונאות שאנו משווקים – תוכנת אופטימום פוינט תוכלו לבצע שפע פעולות בצורה החכמה, הטובה והיעילה ביותר.

תוכנת אופטימום פוינט היא תוכנה לניהול עסק בתחומים מגוונים: מזון, קוסמטיקה, חומרי בניין, ריהוט, אביזרים לסלולאר ועוד.

תוכנה לניהול סיטונאות אופטימום פוינט מבצעת את 13 הפעולות הבאות:

  1. אספקת כרטיס לקוח מפורט אשר כולל ניהול מחירוני לקוחות וניהול אובליגו.
  2. הזמנות לרבות אפשרות לביצוע הזמנה קבועה.
  3. הפקת תעודות משלוח וחשבוניות ואפשרות למזגן בסוף כל חודש.
  4. אפשרות לצפות במחירים מהעבר.
  5. אפשרות לצפות ברווח של תעודת המשלוח או החשבונים לפני העדכון.
  6. אפשרות להפיק קבלה לרבות אפשרות תשלום באשראי מובנה במערכת.
  7. אפשרות לשלוח מיילים ואסמסים ללקוחות.
  8. ניהול קונסיגנציה באופן יעיל ומדוייק.
  9. ניהול סוכנים עם אייפדים, לרבות קטלוג פריטים עם תמונות.
  10. תוכנית יעדים ובונוסים לעובדים ולסוכני מכירות.
  11. אפליקציית הזמנות ללקוחות (אפשרות להזמין מהאייפד, המחשב או הסלולרי).
  12. הפקת דוחות: דוח עשרת הלקוחות הטובים ביותר, דוח הקנייה הטובה ביותר, דוח הפריט המבוקש והנמכר ביותר, דוחות ריווחיות ודוח שאילתת לקוחות חייבים.
  13. העברת פקודות יומן לרואה החשבון לתוכנת הנהלת חשבונות.

התוכנה לניהול סיטונאות נותנת לכם את כל הכלים לניהול העסק בצורה חכמה!

רוצים לדעת עוד על האפשרויות לניהול סיטונאות? פנו אלינו למידע נוסף ונשמח לעזור בכל שאלה.

צור קשר