רוצים לקבל מידע שיווקי וניהולי על מגש של כסף און-ליין? תוכנות ניהול מפעלים ועסקים יספקו לכם את הסחורה
תוכנת ניהול העסק, תוכנת ניהול מפעלים ותוכנה לייצור, מתעדכנות מידי יום ויכולות להנפיק דו”חות ונתונים ברמת המיקרו און-ליין, לכן הן מתאימות לצרכי השיווק והניהול הדינאמיים והמשתנים. מעבר לכך, כל מהלך שיווקי והחלטה ניהולית מתבססים על נתונים שמפעלים ועסקים אוספים בעמל רב. מאחר וסקר שוק הוא עניין יקר למידי, שלא תמיד משתלם (תלוי בסדר הגודל של קהל היעד ובתקציבים), תוכנה לניהול מפעלים, יכולה לעשות בדיוק את העבודה שאתם צריכים לצרכי קביעת אסטרטגיית השיווק ומינוף המכירות.
ניהול רכש, ייצור ופריטים בתוכנה לניהול מפעלים
הפרטים הקטנים ואיגום הנתונים לתמונה אחת מלאה, מאפשרת למנהלים לקבל החלטות עדכניות כל רגע נתון, בכל אחת מנקודות הייצור. תוכנה לייצור וניהול רכש ופריטים, מזרימה מידע זה און-ליין ומאפשרת ביצוע פעולות ממוחשבות, תוך חיסכון בזמן. כך למשל, מודול תוכנה לייצור מאפשר משיכת חומרי גלם, עד לרמת הפקת מתכונים, עידכון עץ מוצר, הפקת דו”ח ייצור ואפילו מתן המלצות לייצור, בהסתמך על הזמנות מלקוחות. את ההזמנות יכולים הלקוחות לבצע גם באמצעות האפליקציה של תוכנת ניהול המפעל וזו רק ההתחלה. באמצעות מודול רכש, למשל, ניתן לבצע מעקב אחר מחירים ולקבל התראות על עליית מחירים, להשוות מחירי קנייה, לקבל המלצות לרכש, ועוד. בנוסף, התוכנה מעבירה את כל המידע הנחוץ על הפריטים ומאפשרת לבצע את כל פעולות הרכש, לרבות ניהול מספר מחסנים. מעבר לכך, ניתן לקבל דו”חות רווח והפסד ולבצע פקודות יומן, שעוברות ישירות לרואה החשבון. ברגע שכל המידע מגיע אליכם על מגש של כסף, אפשר למנף אותו ולהגדיל מכירות ורווחים.
שימוש במידע ובנתונים לצרכי שיווק
תוכנות לניהול העסק ותוכנה לניהול מפעלים, מאפשרות קבלת נתונים שוטפת על קהל היעד והפעולות שהוא מבצע, כמו למשל מידע על שמות הלקוחות המובילים ברכישה, המוצר המבוקש ביותר, הפריט הנמכר ביותר ועד למאגר לקוחות מתוך אפליקציית הזמנות לקוחות. מרבית ממשאבי השיווק הדיגיטלי, לצורך הדוגמא, מופנים לצורך איסוף לידים, כלומר, לשכנע את הגולשים ברשת למסור את הפרטים שלהם לצורך יצירת מאגר לקוחות או לבצע פעולות פשוטות כמו הרשמה לניוזלטר. תוכנה לניהול המפעל כבר מחזיקה מאגר כזה, שמסייע בפילוח קהל היעד, שימור לקוחות, ביצוע שיווק חוזר, שליחת ניוזלטרים, ועוד ועוד. מדובר בנכס שיווקי של ממש, שמאפשר לאנשי השיווק למקד את המסרים ופעולות התקשורת שלהם.
תוכנה לשליחת מיילים וסמסים
מעבר למידע ולנתונים, תוכנה לניהול עסק, מציעה מערכת לשליחת סמסים ומיילים ללקוחות, מה שחוסך לכם את ההשקעה בהקמה וניהול של שני אפיקי השיווק החשובים הללו. יצירת או קניית רשימות תפוצה עולות הרבה מאוד כסף והן מורכבות להקמה ותפעול. תוכנה לניהול העסק או תוכנה לניהול מפעל, שכבר מחזיקה במאגרי המידע על הלקוחות ויכולה לספק לכם גם קשר ישיר ללקוח, היא בגדר נכס שיווקי משמעותי ביותר. תוכלו לבצע משלוח הודעות שוטפות. לא מומלץ להגזים אבל אחת לחודש ניתן לעדכן לקוחות במבצעים והנחות רלבנטיים ואפילו לייצר מתוך הרשימות פילוח נקודתי ופנייה ישירה ללקוחות “נבחרים”.
מיקוד ומינוף הגדלת מכירות
עוד אפשרות היא למקד את שיווק המוצרים ללקוח ספציפי, לפי היסטוריית הרכישה שלו ויותר מכך, לפי מידע על הפריטים המבוקשים ביותר, לקבוע את המבצעים, מהלכי השיווק וקידום המכירות של מוצרים פחות נמכרים או חיזוק מכירה של המוצרים הנמכרים. אם ניקח עוד צעד אחד קדימה ונתמקד ברמת הלקוח הבודד, נמצא הזדמנות נהדרת לעשות גם יחסי ציבור לעסק בערוצי הדיגיטל השונים. איך? בקלות! נניח שתוכנת ניהול מפעלים זיהתה את פלוני אלמוני כלקוח שביצע את הרכישות בסכום הגבוה ביותר החודש. שירות הלקוחות של החברה יכול ליצור בקלות קשר עם אותו לקוח, שכל פרטיו שמורים במערכת, לבשר לו זכייה בהטבה מסוימת ולייצר מכך אייטם לפרסום בעמוד הפייסבוק של העסק. אם צילמתם את הענקת הפרס בסרטון, תוכלו לשתף אותו באינסטגרם, וכן הלאה.